2.2.2017

The Start

Heippa! Ihan ensinnäkin tervetuloa mun blogiini. Mun nimi on Sanni ja oon 21-vuotias, kuten kaikki nokkelat tuosta sivupalkista varmaan ovat pystyneet päättelemäänkin. Alun perin oon Mansen mimmejä, mutta viime syksynä muutin Vaasaan opiskelemaan viestintää Vaasan yliopistossa. Oon kirjoitellut ennenkin blogia, noin neljän vuoden ajan vaihtelevalla intensiteetillä. Vaikka aina kirjoittamisesta ja valokuvaamisesta oonkin nauttinut, niin jostain syystä välivuosien aikana blogi jäi muiden asioiden jalkoihin. Silti kirjoittamista jäi ikävä. Varsinkin nyt viestinnän opintojen alettua, oman blogin uudelleen perustaminen alkoi tuntua jälleen mielekkäältä idealta. Joten tässä sitä ollaan! Oma blogi vol. kaksi. Täällä tullaan varmaankin näkemään juttuja tyylistä, kirjoista, ruuanlaitosta ja totta kai sitä perinteistä lifestylea. Ja mielellään otan vastaan myös toiveita siitä, mitä täältä haluttaisiin lukea. Tavoitteena on keretä postailla mahdollisimman usein ja päästä oikein kunnolla kehittymään tässä hommassa. Koska tästä mä todellakin nautin! Joten klikkailkaapa itsenne lukijoiksi, jos yhtään kiinnostus heräsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti