3.2.2017

Home Details

P1282071 Opiskelujen alkaminen Vaasassa tarkoitti mulle myös sitä, että muutto ensimmäiseen omaan asuntoon on edessä.Välivuosien aikana tuntui 
vielä ihan luontevalta asua porukoiden luona, sillä en ikinä tiennyt tulisiko syksyllä lähtö toiseen kaupunkiin. Ja saihan siinä totta kai 
säästöjä kerrytettyä. Mulle oli aina ihan selvää, että haluaisin asua yksin omassa pienessä yksiössä, joten en edes lähtenyt etsimään 
soluasuntoja tai muita vastaavia. Ja oonkin nyt niin rakastunut tähän mun pikkuiseen kämppääni. Kaiken lisäksi täällä Vaasassa on 
ihanaa se, että asuitpa sitten keskustan tuntumassa tai Palosaarella, niin kävellen tai pyörällä pystyy kulkemaan melkeinpä kaikkialle 
minne on tarvis. Joten jos joku miettii tänne muuttamista, niin asunnon sijainnin suhteen on turha stressata sen suurempia!

 Mun kämpän sisutus on aika yksinkertaista ja mustavalkoista. Vähän niinkuin mun pukeutumistyylinikin. Tykkään siitä, että kaikki sopii sävyiltään ja tyyliltään täysin saumattomasti yhteen. Ja nyt kun sain vihdoin hankittua kasvejakin, niin ne toimii tuon viinipullosta tehdyn 
kynttilän kanssa pieninä väripilkkuina. Jos jotain haluaisin tästä asunnosta muuttaa, niin sen, että saisin jotenkin mahdutettua tänne 
sohvan! Mutta toisaalta ajaa sänkykin saman asian. Eikä mulla ole täällä telkkariakaan, vaan omalla läppärillä on hyvin pärjätty tää aika. 

 Voisin joskus tehdä postauksen ensimmäistä kertaa omilleen muuttamisesta, sillä varmasti se on monilla erityisesti syksyllä edessä 
opiskelujen alkaessa! P1282075 P1282040 (1) P1282050 P1282068 P1282056 P1282059

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti